Search:

Type: Posts; User: Z0RR0

Page 1 of 10 1 2 3 4

Search: Search took 0.11 seconds.

  1. Thread: Requests

    by Z0RR0
    Replies
    4,069
    Views
    631,837

    Sticky: Has anyone ever found good pics of the Yamaha...

    Has anyone ever found good pics of the Yamaha VMax? I love that bike, and can't find anything decent! :(
  2. Replies
    27
    Views
    4,750

    It should have been black body, black rims (NO...

    It should have been black body, black rims (NO silver lip, that's so 2002! ;)) and cream interior. :D

    I do have a question, though ... where the heck did you get the 2400x1600 pics? All I could...
  3. Replies
    16
    Views
    1,773

    Here are a few 993GTs

    Here are a few 993GTs
  4. Thread: Antonov An-225

    by Z0RR0
    Replies
    24
    Views
    5,842

    Love those russian planes.

    Love those russian planes.
  5. Replies
    4
    Views
    4,676

    lol, dissipating heat is only for pussies!

    lol, dissipating heat is only for pussies!
  6. Replies
    5
    Views
    2,381

    Whoa!!! Now that's a sweet looking plane!!! How...

    Whoa!!! Now that's a sweet looking plane!!! How many passengers/load?
  7. Replies
    51
    Views
    12,256

    A couple do have a press section. Don't ask me...

    A couple do have a press section. Don't ask me how I know.;)
    Wally are a bitch though, was never able to get access. Damn them. I love their boats soooo bad.
  8. Thread: Requests

    by Z0RR0
    Replies
    4,069
    Views
    631,837

    Sticky: Just realized there are no pics (and can't find...

    Just realized there are no pics (and can't find any decent sized ones off hand) of the 996 GT3 RSR (the official car with black/silver/red stickers, not sponsored cars nor 996 GT3 Cup)...
    Thanks in...
  9. Replies
    22
    Views
    2,792

    Thought I'd participate, but everything I have is...

    Thought I'd participate, but everything I have is 3 months old ... at least. Too bad ...
  10. Replies
    139
    Views
    27,164

    You should give credit to the photographer when...

    You should give credit to the photographer when they're not official press pics ...
  11. Thread: Chop Comp 51

    by Z0RR0
    Replies
    57
    Views
    6,397

    Here's my submission this week. With a glance...

    Here's my submission this week. With a glance back when the car debuted and everybody saying it was Bauhaus styling ... yeah, sure! :rolleyes: :)
    Sorry, no body kits here ;)
  12. Replies
    8
    Views
    3,362

    www.koenigsegg.com ;)

    www.koenigsegg.com ;)
  13. Thread: Comp 50 Voting

    by Z0RR0
    Replies
    40
    Views
    4,633

    Poll: Voted for Widsinator. The only car that didn't...

    Voted for Widsinator. The only car that didn't come out uglier than it originally was. Props!
  14. Thread: Comp. 50

    by Z0RR0
    Replies
    48
    Views
    4,934

    ooooh, this is going to be a bitch. Weird angle,...

    ooooh, this is going to be a bitch. Weird angle, 2x the work b/c of the reflection ... yikes!
  15. Thread: Comp 49 Voting

    by Z0RR0
    Replies
    51
    Views
    5,934

    Poll: I liked Rockefella's a lot!! Can't believe I'm...

    I liked Rockefella's a lot!! Can't believe I'm the first to vote for him!!! There again ... my chops don't get many votes either!
  16. Thread: Comp 47 Voting

    by Z0RR0
    Replies
    27
    Views
    3,883

    Poll: Xar gets my vote. Clean spotless chop ...

    Xar gets my vote. Clean spotless chop ...
  17. Thread: Comp47

    by Z0RR0
    Replies
    63
    Views
    8,215

    Yes. My old screen did not show a lot of details,...

    Yes. My old screen did not show a lot of details, especially color-wise.

    BTW, I won't be able to enter this week ... had too much stuff to do (ie swap out the engine in the family Montana ......
  18. Thread: Comp47

    by Z0RR0
    Replies
    63
    Views
    8,215

    Well ... ya gotta do what ya gotta do!

    Well ... ya gotta do what ya gotta do!
  19. Thread: Comp47

    by Z0RR0
    Replies
    63
    Views
    8,215

    Come on guys, you know you are good enough to...

    Come on guys, you know you are good enough to honour that car!!! Let the Foose in each of you come out. Um yeah. Not necesserily the best comparison since some don't like the 20" and flame paint ......
  20. Thread: Comp47

    by Z0RR0
    Replies
    63
    Views
    8,215

    Comp47

    Well, looks like I got off with a victory!!! Woohoo!!! Thx to all voted for me ... the other chops were great, never thought I'd win! :)

    The new pic for this comp shall be ......
  21. Replies
    27
    Views
    2,959

    Poll: Allright, I'll start Comp47, then! And we'll use...

    Allright, I'll start Comp47, then!
    And we'll use Imageshack. Best way to pussy out and use someone else's bandwidth.
  22. Thread: Voting/comp 46

    by Z0RR0
    Replies
    16
    Views
    2,893

    painterr, wether you come back or not is your...

    painterr, wether you come back or not is your decision ... but I wanna say thx for all the links (filters, tutorials, PS ... etc) you posted. They have all been greatly appreciated (and still are,...
  23. Replies
    27
    Views
    2,959

    Poll: in regard to all the hassle with the comps, can't...

    in regard to all the hassle with the comps, can't post large pics, then can't post more than 4 pics per post ... blah blah blah ... for some reason, UCP doesn't want any more comps and can't find an...
  24. Replies
    17
    Views
    2,655

    Poll: I dunno ... I never spend more than a couple...

    I dunno ... I never spend more than a couple hours on a chop per se. I spend more time trying to find a "theme", though.
    But I have to admit the wait would be long for the early submitters. I...
  25. Replies
    27
    Views
    2,959

    Poll: Whoa!! Looks like I'm off to winning the last...

    Whoa!! Looks like I'm off to winning the last comp ever ... glad (and surprised, actually!) so many people liked it!!! Thx a bunch! :)
Results 1 to 25 of 241
Page 1 of 10 1 2 3 4