Search:

Type: Posts; User: @wall

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.04 seconds.

  1. Replies
    61
    Views
    8,330

    I think one thing that has been overlooked is...

    I think one thing that has been overlooked is that in alot of cases where people are being prosecuted for a crime e.g. the gang-rape cases that happend in Australia recently, the assailants...
  2. Replies
    54
    Views
    6,446

    am a networking admin for a law firm. so i spose...

    am a networking admin for a law firm. so i spose i play games and look at porn and crap. do work sometimes though. also in my final yr of a finance degree, dont really attend though. but am still...
  3. Replies
    11
    Views
    2,459

    lol man i am so freaking slow. i am sorry i...

    lol man i am so freaking slow. i am sorry i missed this and its grealy appreciated. i havent been checking the site as often as i used to be able to unfortunately. but, i will try to blude harder at...
  4. Replies
    11
    Views
    2,322

    Poll: my vote goes to sleek, ace photo man. rockefella...

    my vote goes to sleek, ace photo man. rockefella i love your member bios, keep it up :p
  5. Thread: Abstinance

    by @wall
    Replies
    30
    Views
    3,347

    lmao, man your my hero... :D

    lmao, man your my hero... :D
  6. Replies
    57
    Views
    5,283

    considered dealing drugs? :p high profit margins...

    considered dealing drugs? :p high profit margins :p only kidding, i am trying to think of sumthin more constructive :)
  7. Replies
    24
    Views
    3,605

    i know they are very reliable, however the older...

    i know they are very reliable, however the older models weren't without there problems. my mate has an 04 bora, everytime he sneezes inside the car it cost him $100. j/k :p it is a fanastic car...
  8. Replies
    24
    Views
    3,605

    um where the hell did you deduce this from?...

    um where the hell did you deduce this from? outside Europe they are a joke to run, especially and old vr6. not to mention insure, at 16 you wouldn't get insurance for one of these
  9. Replies
    32
    Views
    8,277

    yes i must admit my storage compacity is rather...

    yes i must admit my storage compacity is rather flawed... :p
  10. Replies
    32
    Views
    8,277

    lmfao, well i know after eating a vindaloo i...

    lmfao, well i know after eating a vindaloo i produce similar amounts of power... :D
  11. Replies
    14
    Views
    2,430

    yeh, just save as all files and give it a .pdf...

    yeh, just save as all files and give it a .pdf ext and it will open fine. thanks for the article quattro was a good read... :)
  12. Replies
    12
    Views
    3,126

    happy birthday champ, hope its a good one!

    happy birthday champ, hope its a good one!
  13. Replies
    22
    Views
    3,536

    yeh blue, i am gonna email terry tate and get his...

    yeh blue, i am gonna email terry tate and get his ass down to the state parliament to get those retards into gear. some of his special pain cake should sort them out :p
  14. Replies
    22
    Views
    3,536

    hehe, i have had my license for ages as well but...

    hehe, i have had my license for ages as well but was part of the last era that got screwed by the 3 year P plate thing. Even when I had them they made various changes to speed and blood alcohol...
  15. Replies
    22
    Views
    3,536

    damn i never thought it would actually happen,...

    damn i never thought it would actually happen, but it did. what the f*ck would bob carr know anyway. dipshit hasn't got any kids and wouldn't understand some of major impacts this would have. seems...
  16. Replies
    49
    Views
    10,141

    actually i think my favourites are the toyota...

    actually i think my favourites are the toyota hilux (i think) adds from a few years back, all aussies will know them as the "bugger" adds. They were awsome. Will see if I can track them down...
  17. Replies
    49
    Views
    10,141

    ok not exactly a car brand commercial, but a...

    ok not exactly a car brand commercial, but a dealership. the trunk monkey rules all! :)

    http://gprime.net/video.php/trunkmonkey1
    http://gprime.net/video.php/trunkmonkey2...
  18. Replies
    56
    Views
    31,474

    great thread by the way. actually motivated me to...

    great thread by the way. actually motivated me to do some research...

    http://www.prototyperacing.com/f20kit.htm
  19. Replies
    56
    Views
    31,474

    peak power of 129kw at 9800rpm. ...

    peak power of 129kw at 9800rpm.

    http://www.suzukicycles.org/GSX-R-series/GSX1300R-Hayabusa.shtml
  20. Replies
    16
    Views
    3,340

    happy birthday gents, hope you all had a blinder....

    happy birthday gents, hope you all had a blinder. well just in case you didn't i did for you... my head hurts lol
  21. Thread: Focus RS8

    by @wall
    Replies
    26
    Views
    4,642

    oh my that is nuts. how does the poor car handle...

    oh my that is nuts. how does the poor car handle all that power :p
  22. Replies
    10
    Views
    2,001

    simply awsome...

    simply awsome...
  23. Replies
    21
    Views
    5,873

    i think that is right but you have to hold down a...

    i think that is right but you have to hold down a couple of the other buttons also and do it like 3 times. had the exact same problem with mine and my mate at work fixed it. when he gets in i will...
  24. Replies
    53
    Views
    6,632

    he's far to uptight! their antics make formula...

    he's far to uptight! their antics make formula one that little bit more amusing... ;)
  25. Replies
    53
    Views
    6,632

    well i haven't seen it yet. but i thought this...

    well i haven't seen it yet. but i thought this was a rather amusing gesture from the weekends race....
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4